Van Kaam advocaten

K
K
 

IE, media- en privacyrecht zijn constant in beweging. De grenzen worden dagelijks getart. Wat mag net wel, wat mag net niet. Hierin ligt de kern van ons werk. Werk wat ons blijft uitdagen en inspireren.

filter op categorie:

G+J Uitgevers introduceert: National Geographic Historia

1915NatGeog.jpg

In een tijd waarin het geprinte tijdschrift op zijn retour lijkt te zijn, bewijst G+J Uitgevers het tegendeel. Zij brengt namelijk een nieuw tijdschrift op de markt. Een spin-off van het alom bekende National Geographic: National Geographic Historia.

Het nieuwe tijdschrift richt zich op geschiedenis in brede zin en is vooral gericht op ‘mooie geïllustreerde klassieke geschiedenis’. CEO Eric Blok stelt dat het een blad wordt voor mensen die ‘gewoon in geschiedenis geïnteresseerd zijn en ook nog tijd hebben om te lezen’.

G+J bewijst hiermee dat het goed gaat met haar als uitgever. Door te anticiperen op marktveranderingen kan zij ervoor zorgen dat men geïnteresseerd blijft in haar tijdschriften en bewijst zij een stabiele speler in een instabiele markt te zijn. Titels als Quest, National Geographic, Jan en Vogue hebben zelfs alsmaar stijgende oplages. Kortom: een positief geluid voor de tijdschriftenliefhebbers onder ons.

» bezoek website